lørdag 30. mai 2020

Styrkeløft

Lysene var slått av på treningssenteret da jeg gikk ned til garderobene i kjelleren der jeg trodde jeg hadde glemt noe. Vertinnen tok farvel idet jeg begynte på trappene. Hun hadde gitt meg beskjed om å passe på at døren var låst da jeg gikk.

Nede i kjelleren så jeg Else. Hun var å se blant apparatene så å si hver gang jeg besøkte senteret. Mens jeg holdt meg til lett jogg på tredemøllene, gjorde hun øvelser som markløft og benkpress. Hun hadde en kropp deretter. Magemusklene hadde konturene man kaller sixpack, og bicepsene hadde desidert større omkrets enn mine. Fibrene i musklene var synlig gjennom huden på henne. Hun hadde langt, blond hår knyttet i en hestehale til vanlig, men rett ute av dusjen var lokkene spredt nonchalant nedover skuldrene og ryggen på henne.

Jeg ga Else et nikk da jeg forsvant inn i herregarderoben. Det var helt tomt der. Ingen andre hadde glemt igjen noe heller. Jeg snudde meg for å gå ut med det samme.

Else hadde ikke gått til trappen. I stedet sto hun i døråpningen til min garderobe. Hun stengte veien for meg. Det var et rampete glimt i øyet hennes og en bøllete krusning i munnviken. – Fant du hva du lette etter?

– Nei, svarte jeg platt. Så samlet jeg meg og prøvde litt utfordrende: – Kanskje jeg kom over noe jeg ikke så etter?

Else la hånden i nakken min og dro meg mot seg. Vi kysset. Først var det leppene som lå mykt mot hverandre, men tungen hennes kom frem etter noen sekunder og lette etter min. Jeg var glad for at jeg hadde vie bukser. Kukken begynte å reise seg med det samme. Jeg la en hånd på overarmen hennes. Hun strammet ikke musklene, men jeg kjente dem likevel. Leppene hennes var en voldsom kontrast – bløte og lette. Hun smilte til meg da vi ga oss med kyssingen. Det var ei jente som tok vare på utseendet sitt. Hun fulgte ikke vanlige standarder når det gjaldt kroppen, men tennene var skinnende hvite. Hun var diskret og pent sminket. Bare håret lå litt skjødesløst til alle kanter.

Jeg hadde mistet flyten igjen, men Else tok initiativ nok en gang. Nå kjente jeg de slange fingrene hennes gripe mellom bena på meg. – Vi kan gjøre det på benken her, hvisket hun.

Da jeg nikket, begynte hun å kneppe opp buksene. Hun gikk ned på kne foran meg og kysset på tuppen av pikken. Så la hun tunga under og lente seg inn mot meg. Pikken gled inn i det varme og våte gapet. Tennene skrapte litt på oversiden, men ikke når hun kom frem til kukkhodet. Det var så vidt det gjorde litt vondt. Jeg sa ikke noe på det. Uten litt smerte, hadde jeg nok kommet alt for fort.

Jeg dro Else opp til meg, så jeg kunne kysse henne igjen. Nå kom hun tettere inntil meg med kroppen. Mens jeg sto med bukse og bokser på anklene og pikken klemt mot t-skjorten hennes, ble vi stående der og kline. Jeg presset pikken mot magen hennes uten på tøyet først. Så dro jeg bomullsstoffet opp, så pikken ble klemt mot de harde magemusklene hennes. Jeg merket at pusten hennes ble heftigere. Jeg hadde ikke gjort så mye for å gjøre henne opphisset rent fysisk. Begjæret hennes hadde en kilde i henne selv, og det tente meg og ga meg lyst på henne – lyst til å ta noe fra henne og gi henne noe. Så jeg dro t-skjorten over hodet hennes og fikk resten av tøyet av oss begge. Hun la seg på benken hun hadde foreslått. Da gikk jeg ned mellom bena hennes og kysset på kjønnsleppene. Jeg la tunga mot henne og dyttet, sugde litt og gned med tunga. Det luktet friskt og rent av Else. Det var ikke helt nøytralt. Det var en duft av henne, også, men bare som en anelse – i hvert fall til å begynne med. Jeg innbilte meg at jeg kjente duften hennes sterkere etter hvert.

– Slikk meg til jeg kommer, så knuller vi oppe etterpå, sa Else mens hun tok tak i håret mitt og rusket litt.

Det var en vill idé, og jeg skjønte ikke helt hvorfor. Det var mykere benker ved apparatene, og matter på gulvet. Det kunne være mer komfortabelt enn trebenken i garderoben.

Jeg kysset og slikket mellom bena på Else og brukte en finger litt innenfor åpningen. Hun begynte å rotere med underlivet. Hvis jeg kom bort fra henne med munnen, tok hun tak i håret mitt og presset meg inntil seg. Mens jeg slikket strøk jeg også over magen hennes. Magemusklene spente seg og slappet av vekselvis. Jeg strøk over armene hennes. Jeg tror hun flekset musklene litt for min skyld. Det var pirrende å stryke over den myke huden som hadde noe steinhardt under. Pikken min jukket mot den kalde trebenken. Ereksjonen ga seg ikke, selv om pikken ikke fikk noe oppmerksomhet fra jenta.

Da Else nærmet seg klimaks. spredte hun bena vidt og tok fastere tak om hodet mitt. Hun holdt meg bestemt på plass mens jeg ga det jeg hadde av tunge og lepper – og litt fingre. Else spendte seg i en bue under meg og dirret da hun kom. Hun hadde hodet mitt i begge hender og flyttet det litt bort fra seg for å få en pause. Så dro hun meg inntil igjen og fikk meg til å slikke sakte og forsiktig – det gjorde hun ved å holde lettere i meg.

Hun ga meg et varmt smil da hun kom til hektene. Hun hadde opptrådt veldig selvsikkert frem til nå, men røpet en smule sjenanse nå etter å ha styrt meg så bestemt gjennom slikkingen. Hun slo blikket ned og så det svaiende lemmet mitt. Da bøyde hun seg fremover og tok meg i munnen igjen, jobbet pikken opp til full ereksjon igjen.

– Vi skal gjøre noe oppe, sa hun med et blunk.

Hun leide meg splitter naken opp til der treningsapparatene var. Der gikk vi til benkpressmaskinen. Else satte 110 kg på stangen og la seg ned under, vinket meg mot seg med en finger. Hun satte seg opp og la hånden under ballene mine. Hun hadde ikke så lange negler, men de var pent stelt. De kilte meg på undersiden av ballene. Så la hun tungespissen under skaftet på kukken og lot tunga dirra. Litt forsats ble synlig. Det kysset hun bort med et høylytt smask. – Du er klar til å knulle nå? Hun så meg rett i øynene, holdt øyekontakten mens hun la seg ned under vektstangen. Hun trakk knærne opp mot brystet og åpnet seg for meg. Jeg la kukkhodet mot kjønnsleppene jeg hadde kjælt så lenge med og presset på. Det ga etter i henne, så pikken gled inn. Else holdt i vektstangen og støtte imot. Det var trangt og varmt for meg inni henne. Jeg nøt det i lange, seige drag. Hun hadde en hånd på baken min. Med noen lette trykk med fingertuppene, styrte hun meg til å holde pikken opp i henne noen sekunder. Da kjente jeg det stramme til inni henne. Kanalen hennes snurpet seg sammen om meg. Da hun slapp taket, dro jeg pikken sakte ut og inn noen ganger til.

Da hektet Else vektstangen av og lot den synke mot brystet. Det nappet i kukken mens hun gjorde det, men det kan ikke sammenlignes med grepet som ble tatt om lemmet mitt da hun begynte å presse stangen opp igjen. Pikken ble holdt i et jerngrep inne i henne. Hun lot stangen synke igjen. Underveis rugget jeg litt frem og tilbake uten å trekke lemmet så langt ut. Neste gang var jeg forberedt på å bli skviset. Jeg kjente det ned til ballene. Jeg la en hånd på den stramme magen, som også var spent og fast både mens hun lot stangen synke ned og når hun presset opp.

Hun gjorde øvelsen fem ganger før hun la stangen tilbake. Da krummet hun bena rundt meg og presset meg ned mot seg. – Knull, knull, hvisket hun, selv om det var så vidt jeg klarte å bevege meg. Rumpa klarte å rikke seg litt frem og tilbake, sånn at kukken fikk bevege seg inne i Else. Hun strammet med fitta om meg også uten å løfte vekter. Armene hennes klemte inn mot ribbena mine. – Når du ballene mine, falt det meg inn å si. Med det samme, kjente jeg de lette fingertuppene igjen. Hun klemte og koste med ballene mine ganske forsiktig, mens hun trykket meg inntil seg og pikken min opp i seg ganske uten forsiktighet. Hun hadde jobbet så hardt at hun var blitt glatt av svette. Fingertuppene mine gled over de mest muskuløse stedene på henne. Jeg holdt rundt armen like nedenfor skulderen, glapp taket nå og da på grunn av svetten. Jeg kysset henne i halsgropen. Da smakte det salt. Jeg prøvde å sanse så mye som mulig av hud, svette og muskler mens jeg nærmet meg klimaks. Hun slapp meg litt løs, så jeg lettere kunne komme til med å stryke og kjenne på henne. Hun nøt åpenbart å bli beundret. Jeg hadde en hånd på skulderen hennes og en på magen da jeg ga det avgjørende støtet opp i Else. Ansiktet hennes hadde fått rødfarge av anstrengelsene. Hun smilte glad til meg men sæden pumpet ut. Hun klemte til med fittemusklene mens kjønnsorganet mitt myknet inne i henne. Da jeg trakk meg ut, tok hun tak i pikken og kjælte litt med den. Blikket hennes vekslet fra kjønnsorganet mitt til øynene mine. Jeg tenkte allerede på hva jeg kunne gjøre for at dette skulle skje igjen og igjen.

(c) 2020 Nilsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar