lørdag 9. mai 2020

Beth, hva kan jeg gjøre?

Jeg hadde funnet tonen med ei blond jente som het Alice ved bardisken. Vi satt og baktalte kjendiser fra tv da venninnen Beth kom forbi og ga Alice en åpen pakke servietter hun tydeligvis hadde lånt. Beth sto helt inntil meg i to minutter og snakket med Alice. Det jeg la mest merke til, var parfymen hennes. Den var langt, langt i fjerne, men likevel tydelig, med en duft av markblomster. Håret til Beth var så svart og så tett at det nesten så ut som ei hette. Beth ha meg et lite smil da hun forlot oss.

Da stedet stengte, tok Alice og jeg følge ut. Jeg hadde litt skakke skritt. Det var ikke på grunn av alkohol, men en kraftig ereksjon. Jeg hadde prøvd å være diskret da jeg flyttet den med hånden i buksa så den stanget nedover mot høyre bukseben. Skuffelsen var derfor stor da Alice like utenfor døra viste meg bilder på telefonen - blant annet av typen. Det ville jeg helst ikke vise, men da jeg møtte blikket til Beth, som jeg plutselig fikk øye på like ved, var det ingen tvil om at det var synlig for den som var oppmerksom.

Alice tok farvel, og jeg ble stående med Beth. Hun smilte varmt idet hun løftet blikket fra bulen i skrittet mitt. Jeg tror jeg rødmet. Aldri før hadde ei jente vist meg en sånn plump, kroppslig interesse. Jeg var smigret og ikke det minste støtt.

Det kunne være nysgjerrighet. Jeg kunne selv nyte synet av noen uten egentlig å ønske meg noe mer med dem. Men klokka var ett om natten, og nå var spørsmålet om det var en eller to som ønsket noe mer.

Beth hadde på seg en åpen, kort jakke av lær med en rød genser under. Over skulderen hadde hun en nett håndvæske i lysere skinn. Buksene var lyse jeans, skoene hadde lave hæler og gylne spenner.

– Det stenger vel overtalt, prøve jeg meg.

– Bli med opp til meg på et glass vin, da.

Det var de første ordene vi vekslet, og det var stille den korte veien til leiligheten hennes. Jeg fikk vite navnet hennes og at det var typisk Alice å havne i prat med typer ute på byen uten å registrere at de åpenbart var interessert. Da ble det hengende i lufta hva det skulle være interesse for. Deg ble dødsens stille, siden det gikk opp for oss at vi halvveis snakket om oss selv.

Kanskje var det derfor at det ikke ble skjenket noe vin da vi kom frem. Like innenfor døra, begynte vi å kline som tenåringer. Hun løftet sikkert den ene foten bak da tungen min begynte å leke med hennes. Tungespissene kilte hverandre.

Beth tok hånden min og leide meg til stua etter at vi hadde hengt opp yttertøyet. Det lyset vi litt videre, mens Beth fingret med skjorteknappene mine. Hun tok et skritt tilbake og lot meg fullførte selv, mens hun dro genseren over hodet. BH-en var like rød. Den falt i bakken, så jeg fikk se to faste pupper med brystvorter som var lengre enn vanlig. Jeg la en hånd under et bryst og tok en brystvorte i munnen. Jeg ble oppmerksom på den svake duften av tusenfryd og prestekrage igjen. Jeg kjente en litt salt smak av henne mens jeg slikket og sugde på knoppen. Halsen hennes hadde samme smak, og magen også. Jeg ble sittende på kne foran henne og dro bukser og truser nedover på en gang. Hun smilte med til meg da jeg kastet et blikk opp.

Fittehårene var trimmet, så de hadde en helt jevn kant øverst. Hårveksten var ikke så tett. Huden basert lett synlig gjennom de svarte stråene. Jeg kysset midt på kjønnshårene. Her var duften en annen. Det var en slags parfyme som sikkert kom fra såpen hun brukte, blandet med en forlokkende anelse av rent kjønn.

Det ble en keitete stilling for Beth, så vi flyttet inn på soverommet. Vinduet sto på gløtt, så det var svalt det inne. Jeg tok jeg av meg buksene, og før vi gikk opp i senga, stilte Beth seg på kne foran meg. Hun kysset først på kjønnshårene, slik som jeg hadde gjort. Hun holdt pikken i hånda mens hun så opp til meg med et ertende smil. Så la hun kukkhodet på underleppa og lot tunga gli ut, sånn at pikken ble fuktet på undersiden. Beth gapte opp og slukte lemmet mitt. Det var varmt og vått i munnhulen. Hun lot pikken gli ut igjen. Gardinene ble samtidig blåst litt innover rommet, og pikken som var våt av spytt ble kald.

Beths sengetøy var så rent at det var crispy. Merker etter sammenbretting i skapet var synlige, og dynene ga en knitrende lyd mens vi gikk oppi. Pikken min ble klemt mot det kjølige lakenet under meg da jeg la meg på magen for å fortsette mellom bena på Beth. Hun hadde jo egentlig ikke fått noen ordentlig stimulans ute på stua. Nå la jeg tunga mitt kjønnet hennes og slikket nedenfra og oppover. Duften var som før, men ble mer intens da fitta åpnet seg. Jeg dro kjønnsleppene enda mer fra hverandre og prøvde å slikke innenfra og ut. Det gikk ikke, men funket likevel. Sukkene og stønnene bekreftet det. Jeg ristet på hodet som om jeg ville motsi dem likevel, og da ble det et raskt og vått uvær over fitta til Beth. Jeg kunne skimte at hun tok tak i laknene og grep til. Hun var nær ved å komme, men avbrøt ved å ta tak i håret mitt og lede meg oppover kroppen sin. Kukken var klar til å smyge seg inn et varmt sted. Jeg trykket kukkhodet mot den fuktige åpningen. Jeg kjente fingrene hennes om skaftet. Hun så til at den fant veien. Hun presset imot da jeg presset mot henne. Da pikken var godt plantet inne i henne, la jeg meg over den deilige kroppen så vi kom inntil hverandre fra buk til bryst. Brystvortene hennes hadde stivnet, og presset seg kåt inn mot meg. Hodet mitt var kommet litt høyere enn henne, så jeg måtte bøye nakken for å kysse henne igjen. Hun sugde seg nærmest fast til munnen min mens jeg begynte å gi noen langsomme støt. Tempoet økte litt. Beth skyndet på ved å jukke imot. Hendene hennes begynte å bevege seg over kroppen min, strøk og holdt fast, klorte forsiktig og mante meg til å presse pikken mer mot oversiden av inngangen til hennes vagina. Det fikk henne til å spenne seg enda mer mot meg. Det kom et rykk i underlivet hennes, så et enda sterkere og til slutt et mye svakere. Duften av kjønnet hennes slo ut i rommet som en følge av orgasmen.

Beth trengte ikke hvile etter å ha kommet, men hun forandret stil. Nå grep hun i skuldrene og dasket til mot alle mine støt. Hun klasket meg på siden av rumpa flere ganger. – Kom igjen, snerret hun.

Knullet utviklet seg til den rene treningsøkten. Fittesaftene skvatt og jeg syntes jeg kunne høre surkling av at pikken bante seg vei gang på gang inn i henne. Hastigheten var høy, og pikken ble dratt nesten ut til åpningen for hvert støt frem til det virkelig begynte å nærme seg for meg. Da ble det krappere og enda raskere støt. Beths hår var spredt utover puten. Jeg så svette renne nedover tinningene hennes. Hun hektet føttene i hverandre bak meg og presset underlivet sitt mot mitt da jeg kjente det knytte seg i ballene. I stedet for å presse pikken så langt opp jeg klarte da det gikk for meg, fortsatte jeg å knulle, sånn at sæden skvatt ut av en knallstiv kukk som fór inn og ut av Beth.

(c) 2020 Nilsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar