lørdag 25. april 2020

Skogsritualet

Innvielsen i sekten foregikk ute i skogen, midt på sommeren. Det var ikke helt bekmørkt da jeg ble bundet naken fast med spredte bein til en benk mellom trærne. Benken var ikke helt i vater, men helte svakt sånn at hodet mitt var høyere enn føttene. Fortsatt kom noen solstråler skrått mellom grenene. Skyggene var lange på de kappekledde menneskene rundt meg. Hettene var trukket langt over hodene, så alle ansikt var skjult. Også ermene gikk langt ut over hendene. Folkene begynte å messe mens de gikk rundt og rundt meg. En av dem gikk frem og begynte å stryke over ballene mine. Da begynte pikken å svulme opp. Personen gikk videre da en annen kom bak og fortsatte med det samme. Pikken reiste seg. Den neste som tok over, gikk ned på knærne. Pikken min forsvant under hetta, og jeg kjente varme og fukt snart etterpå. Det ble sugd og smattet. Hodet ristet fra side til side nedenfor meg mens jeg ble intenst stimulert av lepper og tunge. En ny tok over etterpå, og da fikk pikken en mye langsommere behandling. Opphisselsen min fortsatte likevel å stige. Denne gangen kjente jeg tenner også på kukkhodet. Det var vondt, men ikke verre enn at jeg prøvde å jukke mot selv om jeg var fastspent.

Det fortsatte med en til. Jeg var uforberedt på at en finger skulle komme mot rumpehullet mitt og tvinge seg inn. Den må ha vært fuktet på forhånd uten at jeg fikk det med meg. Jeg var ikke sikker på om jeg ville slippe hvis jeg ba om det, men sa uansett ingen ting. Pikken mistet først litt av fylden, men det kom etter hvert tilbake. Det var bare en av dem som gjorde dette. Den neste sugde ved å nikke, ikke ved å riste på hodet som det hadde blitt gjort tidligere. Nå svulmet pikken enda mer opp. Jeg så da siluetten av en arm i været nedenfor meg. Det må ha vært signalet om at jeg skulle få bind for øynene. Jeg kjente en fjern duft av parfyrme fra den som sto bak meg og dekket øynene til.

Bak stoffet forsvant jeg til et annet sted. Jeg merket nuppene på huden min fra den svale brisen. Jeg kjente lukten av skogbunnen. Et tynt spor etter en dråpe svette på brystet var kaldere enn resten av hudoverflaten min. Så kom den dumpe lyden av noen som klatret opp på benken til meg. Jeg kjente også det grove stoffet fra kappen, og kontrasten var stor til det myke, varme som ga et slags kyss til kukkhodet mitt. Kvinnen over meg senket seg langsomt ned, så pikken min ble fullt omsluttet av varmen i hennes indre. Først nå ble jeg vár stillheten som hadde tatt over for messingen. Hun over meg begynte å rotere på hoftene og gni seg mot meg nedentil. Resten av kroppen var ikke i berøring med meg, men pusten traff meg i pannen. Den ble tyngre og tyngre etter hvert som hun jobbet. Hun malte med underlivet sitt mot meg. Da jeg prøvde å støte imot, kom noen hender fra sidene og holdt hoftene mine tilbake. Da de forsvant, begynte jeg å jukke imot igjen. Det gjorde jeg bare for å få hendene tilbake. Jeg kjente like mye etter på håndflatene som holdt meg fast som kjønnsorganet mitt som ble eltet og massert inne i min herskerinne. Pikken sto rak inne i henne, kjentes det ut som. Det kjentes også som den vokste og vokste i det uendelige – men til slutt ga den seg og begynte å pumpe sine støt av sæd opp i det varme. Kroppen oppå meg satte seg tungt ned over meg og gynget litt, til hele opplevelsen av orgasmen hadde gitt seg i kjønnsdelene mine. Da hun reiste seg av meg igjen, kjente jeg en klatt treffe magen min. Jeg visste ikke når hendene på hoftene mine hadde forsvunnet.

Da bindet for øyene var fjernet og jeg var løsnet fra benken, sto alle de andre sektmedlemmene rundt meg og fulgte med mens jeg kledde meg. Jeg skulle aldri få vite hvem som hadde gjort den endelige innvielsen.

(c) 2020 Nilsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar